page 5

posted 19 Oct 2011 09:48 pm

Log In or Register to Remove Ads

average rating: None
author comments
view angelperez's profile

19 Oct 2011 09:48 pm

angelperez

reply

boys at their brinks :P
by the way ---> http://fc04.deviantart.net/fs71/f/2011/240/3/a/kaito_and_karol_by_angelperez-d483yjz.jpg
lol Karols eye is the exact same color as Kaito's lol i didnt think it mattered XD

end of message

23 Apr 2014 02:30 pm

Advertisement

reply

end of message
user comments

19 Oct 2011 09:49 pm

Ahhhh! (Guest)

reply

I love these updates ;u;

end of message
view Loochee's profile

19 Oct 2011 09:50 pm

Loochee

reply

O_O *dies in a happy place*

end of message
view chikao's profile

19 Oct 2011 09:50 pm

chikao

reply

And then Karol walks in?
I am prepared for the drama! >D

end of message
view brend1s's profile

19 Oct 2011 09:52 pm

brend1s

reply

Sexy time >////<

@chikao: lots of drama

@angelperez: those chibis look cute

end of message
view O.S.M.A's profile

19 Oct 2011 09:54 pm

O.S.M.A

reply

@Loochee

I second that. *A*

@chikao

|D I'm so totally prepared for what I think might happen.

end of message
view Cadence's profile

19 Oct 2011 09:54 pm

Cadence

reply

I'm waiting for Karol to walk in, she's gonna be pissed. It's going to be AWESOME.

end of message
view silvererros's profile

19 Oct 2011 09:57 pm

silvererros

reply

heeeeeeeeee >w< Angel you tease!~ ending the update with Kaito giving in.

Next page should be interesting XD

end of message
view LittleMek's profile

19 Oct 2011 09:57 pm

LittleMek

reply

And she walks innnnnn now!
"Psst, Shu- OMG!" -slams door-

end of message

19 Oct 2011 09:58 pm

Pokemon-san

reply

Shuno in those shirts..just..HNNGGG.

end of message
view ycart59's profile

19 Oct 2011 09:59 pm

ycart59

reply

OH. GOD. HURRY UP KAROL. COME AND WALK IN ON THIS SO I CAN DIE.

end of message
view Pancho G.'s profile

19 Oct 2011 10:00 pm

Pancho G.

reply

Cant wait for tomorrows uplate :#

end of message

19 Oct 2011 10:00 pm

*Ryn*

reply

Yes! Goooooaalllll XD
Kaito is starting to kiss him willingly X3 thats awesome

&& Cue Karol bursting in XD lol

end of message

19 Oct 2011 10:00 pm

*Ryn*

reply

@Pokemon-san:
ikr *3* he looks so yummy in those manly tank tops

end of message
view O.S.M.A's profile

19 Oct 2011 10:00 pm

O.S.M.A

reply

@*Ryn*

We meet again.
:D ...

end of message
view Dekka'sAnime's profile

19 Oct 2011 10:01 pm

Dekka'sAnime

reply

AGH-- Dangit! oAo I have faiiilllleddd!! I told myself to wait so I wouldn't get stuck with waiting to see what happens and that I should wait til next Monday but I keep getting so anxious to see what happens! D': why is it so hard? I shall try again! TT.TT I wont get on until Monday -sniff- no matter how hard it may be. =.= ||| going to be the hardest rest of the week, EVER.

end of message

19 Oct 2011 10:01 pm

Keylili_Honsay

nuu

reply

Rember she's a Daddys girl... if she walks in what mess will start next....

Even Kaito's mum didn't let her see become "rocker momma"

end of message
view Banana-Chan's profile

19 Oct 2011 10:02 pm

Banana-Chan

reply

*fangirl squeal* OMFG >w< go shuno and kaito!!!!

end of message
view LittleMek's profile

19 Oct 2011 10:02 pm

LittleMek

reply

@Keylili_Honsay: OH GOD!
Karol, sweetie, come sleep with Mek-Chan. I do think the boys are exhausted <<

end of message
view SEXYGREENSPOON's profile

19 Oct 2011 10:03 pm

SEXYGREENSPOON

reply

This page=HNNNNGGGGGGG
But when/if Karol finds out, I'm gonna feel really bad for her because she reaalllyy likes Shuno ;_;

end of message
view Makoto Misuharu's profile

19 Oct 2011 10:05 pm

Makoto Misuharu

reply

PLEASE DONT STOP NOW ;D

end of message
view salvi's profile

19 Oct 2011 10:12 pm

salvi

reply

And then, Karol opens the door sexily. And sees ... DUN DUN DUUUN!

end of message
view heartmagz313's profile

19 Oct 2011 10:13 pm

heartmagz313

conflicted

reply

so I'm conflicted I want them to have shmexy time but I also want Karol to know about this so she will stop thinking about raping Shuno. ugh so confused :( but I love you angel

end of message
view Sica's profile

19 Oct 2011 10:13 pm

Sica

reply

They are so cute together.

I wonder how Karol will take it...

Will she be like their neighbors? Will she be jealous? Will she be understanding? Will she think that their parents need to know about it? Will she tell their parents herself? So many scenarios that can happen...

end of message

19 Oct 2011 10:14 pm

*Ryn*

reply

@O.S.M.A:
oh-hoho XD hullllur
I'm so gunna PM you once I'm off my mobile [tommorow evening most likely]

also-
yayyy XD Angel-chan finally showed us what her eyes look like!

btw...I have a small random idea,but since this is your comic && you basicly have everything planned...Imma scared to give my suggestion O.o

end of message
view KiyaChan's profile

19 Oct 2011 10:15 pm

KiyaChan

reply

Yes! Hehe Karol wont know what hit her plans in mid attack XD

end of message
view Carneeval's profile

19 Oct 2011 10:20 pm

Carneeval

reply

(I hope it's okkay for me to still comment ^^; I really didn't mean to offend anyone with my last one)
I've been wondering if she does walk in on them if she'll accuse Kaito of attempting to make moves on Shuno because "he knows she likes him" just seems like a very sibling argument in such a situation.

end of message
view Blackened Krono's profile

19 Oct 2011 10:27 pm

Blackened Krono

reply

Yes, yes!! :D <3

end of message
view Elepine4's profile

19 Oct 2011 10:31 pm

Elepine4

FamilyGuy prefence...sorry

reply

and then , KAROL WALKS IN AND SHE CHANGES THE TEMPO! YES, KAROL WALKS IN AND SHE CHANGES THE SONG.Had to do it..

end of message
view ShivaQuinn's profile

19 Oct 2011 10:35 pm

ShivaQuinn

I see it coming.

reply

She is gonna walk in..... shits about to get awkward.

end of message
view Princessyaoi's profile

19 Oct 2011 10:36 pm

Princessyaoi

reply

FUCK,FUCK LIKE THERES NO TOMOROW!AND ALLOW NO COCKBLOCKS.

end of message

19 Oct 2011 10:50 pm

dawnofglory

reply

Cue karol.

end of message

19 Oct 2011 11:05 pm

randomguest (Guest)

FAWK NOO

reply

UGH I JUST KNOW KAROL IS GONNA WALK IN AND SHIT IS GONNA HAPPEN AND OMFG DRAMA WITH THE FAM. GOD.

UGH I DON'T LET HER COCKBLOCK AND SEE THEM D:

Don't walk in Karol :(
We all know you're horny for Shuno, who wouldn't be but please go away :c

end of message

19 Oct 2011 11:05 pm

Sam (Guest)

reply

Karol is gonna walk in and be all "YOU'RE GAY I KNEW IT" or just really enraged or something.

And aldkjfklsdfa dfjaldskjfklajdslfkja dslkfjadsklj ANGEL SERIOUSLY!? WHY YOU LOVE TO LEAVE US WITH SUCH HORRIBLE PLACES TO NOT HAVE A NEXT BUTTON :C
I love it and this has been a great GREAT story so far. IT KEEPS GETTING CUTER!

end of message

19 Oct 2011 11:06 pm

lol (Guest)

Dude

reply

she's totally gonna walk in on them in a sexy outfit, intending to screw shuno, isnt she? what a way to ruin her fantasy and crush her ego. haha

end of message

19 Oct 2011 11:54 pm

Saito250

reply

omg yay~ likin this page
~

end of message

19 Oct 2011 11:56 pm

Guest

reply

HO HO HO don't get caught by Karol like that! xD

end of message
view Sychaar's profile

20 Oct 2011 12:02 am

Sychaar

reply

YAY FOR UNCONTROLLABLE IMPULSES. :D

end of message

20 Oct 2011 12:03 am

(Guest) (Guest)

Awww

reply

Aw. I really love how this story is progressing.
It's so cute *3*

end of message
view dizzysosilly's profile

20 Oct 2011 12:30 am

dizzysosilly

reply

I know we just saw it recently, but I really want Kaito to top again. I feel like it would fit so well into this plot line. Like "Shuno, you're MINE. My sister can't have you." kind of thing. >//3//<

end of message
view jadeann's profile

20 Oct 2011 12:37 am

jadeann

reply

FINALLY!! i know something is going to interrupt them... again. i just know it. cause angel; u like tease us like that. but then again, you ALWAYS make it worth the wait!! 8]

ps: i like the pic of Kaito and Karol.

end of message

20 Oct 2011 12:49 am

gravity27

reply

-waits for Karol-

Oh yay won't this be fun! Ot wait till the boys move past kissing and walk in!

"Psst, Shunok-- OMG, what the heck are you doing to my bed sheets???!"

end of message

20 Oct 2011 01:49 am

shinigamigirl87

Heaven Sent Pillow Company

reply

Lol, those pillows must be heavenly. So fluffy and light... as air in fact. I mean they are going invisible right before our eyes! XD

Of course I am probably the only one that is looking at the pillows when all this numminess is occurring *.*

Love it!

end of message

20 Oct 2011 02:35 am

ultimateyaoilover (Guest)

I Love your Work

reply

Hey Angel, i recently discovered your work and i must say that i absolutely LOVE LOVE LOVE Kaito Shuno. Everything from your drawing style to plotline..fricking love this plotline, and best part is how often you do updates. Its so awesome having pages almost every day. most webcomics (yes i know coloring takes a lot of the extra time) only update once a week or a few times a month, so being able to wake up to new Kaito Shuno pages always makes my day! Thank you soooo much for letting us see your amazing work and hope you continue this story because it is my new favorite and i look forward to the future antics of Kaito and Shuno :D

end of message
view megami23's profile

20 Oct 2011 03:29 am

megami23

reply

FFFFFFFFFFFF aaw ; A ; I love Shuno in the first panel, he's beautifully drawn~
I'm liking the story and their relationship more and more ; v ;

end of message
view ReenaLegend's profile

20 Oct 2011 06:34 am

ReenaLegend

reply

IT'S SO CUTE!!!

Finally Karol is going to walk in and figure it out.

Then one of two things could happen! She accepts defeat, OR, she tells daddy that Kaito's gotta boyfriend! (T____T)

end of message

20 Oct 2011 06:45 am

Ceilidh89 (Guest)

reply

@ReenaLegend: And which of those do you think is going to happen? Cause I'm guessing the latter.

end of message
view Zombie Dolly's profile

20 Oct 2011 07:28 am

Zombie Dolly

reply

Aww the pure awesomeness that is Kaito giving in. Don't get me wrong though I LOVE it when he fights! *.* <--- pervy face

end of message
view Andromeda Lazuli's profile

20 Oct 2011 08:13 am

Andromeda Lazuli

reply

Next button, WHERE ART THOU!!! T^T

end of message
view YaoiGirl09's profile

20 Oct 2011 08:51 am

YaoiGirl09

reply

@chikao: theyll be right in the middle and then she walks in *giggles*

end of message

reply

I hope she just walks in on them while they're still kissing and not...haha..I'm really eager to find out ^^

end of message
view This.Is.Evol's profile

20 Oct 2011 11:39 am

This.Is.Evol

*drools*

reply

ShuShu at his limit is very hot <3
and Ah ha! KaiKai totally just said he misses sex :3

arghh I kinda want Karol to come in but then i kinda don't cuz i know its gonna cause a lot of problems for him with his father.

end of message
view Blable's profile

20 Oct 2011 12:59 pm

Blable

reply

Wait...judging by when I'm reading these comics...does this mean there's an update today? 8D

*prepaires to steal comment virginity* >8D *so not going to happen probably but can't hurt to try~!*

end of message
view PoynterJones's profile

20 Oct 2011 01:57 pm

PoynterJones

reply

KAROL IS GOING TO WALK IN ON THEM!!!
PLEASE LET THAT HAPPEN!!
I love drama!

As much as I wanted Karol to force herself onto Shuno :P

Am I the only one who actually wouldn't mind seeing Shuno and Karol kiss? NO SEXYTAIM... just a kiss... *CUE ALL THE KAITO SHUNO FANS COMING AFTER ME WITH TORCHES AND PITCHFORKS*
Like... She would force herself on him, blurting out her feelings, kiss him and then Kaito would walk in and get the wrong end of the sticcckk...
Like it happens in so many cliché movies :P
Nyehehehe. xD
(I do LOVE KaitoxShuno but it would make more drama!)

But right now.. I would like to focus on KaitoxShuno sexytaim..
Since they're both at their limit... Especially seen as Kaito is so willingly expressing how much he needs to fuck Shuno, I would LOVE to see Kaito pure ravage Shuno :P
rrrrrrr... that would be SEXUAL.
Omnomnom.

I had better go hide now... I fear for my life after saying I want to see Shuno and Karol kiss 8-)
Bwahaha.
*Skips off merrily*

end of message
view PoynterJones's profile

20 Oct 2011 01:59 pm

PoynterJones

reply

Also, might I add, I LOVE the drawing of Kaito and Karol <3
I LOVE IT..
They look like twins :'3

end of message

20 Oct 2011 02:31 pm

Guest

reply

I hope Karol walks in on them so badly!! >3<

end of message

20 Oct 2011 03:03 pm

Tiger_eye41

reply

@Princessyaoi: IF KAROL WALKS IN, JUST KEEP FUCKING UNTIL SHE LEAVES.

end of message
view Megane-Chan's profile

20 Oct 2011 03:39 pm

Megane-Chan

reply

I REALLY hope she walks in on them fucking<3 that would be so wizard.

end of message

20 Oct 2011 05:09 pm

Hikaru (Guest)

reply

I vote she's going to get a phone call from her office and miss the whole thing doing busy work, and then walk in after once Kaito really IS sleeping! XD And as a side note-- PrideKaito has just snapped and lost his sanity, he just thought KnightShuno was too sexay! XD Until next time~

end of message
view Mikolette's profile

20 Oct 2011 06:12 pm

Mikolette

Similarities

reply

I'm not even kidding, my friend and I are so similar tonKiato and Shuno, it's ridiculous... She gets mad about it only because she's more like Kiato and I'm Shuno >:3

end of message
view Chely's profile

20 Oct 2011 06:40 pm

Chely

FiINALLY!!!!!!

reply

FINALLY.......KAITO'S INNER UKE HAS BEING RElEASE!!!!!! 50% of my brain says that Karol is going to RUIND this cute/romantic/hot/sexy momment, the other 50% says that tonight is going to be WILD!!!! >/////< ME WANNA KNOW WHAT'S NEXT!!!!

end of message

20 Oct 2011 09:08 pm

sinyeta

reply

GUYS. GUYSGUYSGUYS. They're sexy.

end of message
view CheckeredOne's profile

20 Oct 2011 10:11 pm

CheckeredOne

end of message

20 Oct 2011 10:57 pm

Ohmygawd

reply

Well Kaito you have realized you can't go a week without being sexed up. How do you feel?

end of message

21 Oct 2011 04:18 pm

Laurie (Guest)

reply

insatiable!

end of message
post a comment